söndag 28 mars 2010

Valkonferensen 2010

Nu är man äntligen hemkommen efter valkonferensen!

Några småsaker som kan vara nämnvärt från min sida:

- "Bosse" från SVT som gör en dokumentär om SD måste vara mer än lovligt trött på mig vid det här laget. Lite smidigt knyckte jag hans ljudtrustning och gick runt och testade på jobbet som "ljudkille" eller vad det nu kallas. Ni vet dem där som har en lång stång med värsta fluffiga mikrofonen ditmonterad, som står i bakgrunden vid kameran. Ja det och en massa dumt prat fick han stå ut med, nästan så jag tycker lite synd om honom. :)

- Jag träffade Stefan Lundqvist för första gången, vilket jag sett fram emot! Det är lätt att likna Stefan med William Petzäll, fast jag tror den senare inte har riktigt lika stort kyrkligt engagemang om jag känner William rätt...

- Och så har jag stått och raljerat om genusvetenskap och jämställdhetsfrågor på det vis bara jag kan argumentera i talarstolen. Jag säger inte att jag alltid har 100% rätt i allt, men jag kan lova att vi har 100% skoj i varje fall.

Nu ska jag gå och vila mig en stund, man blir trött av att sitta i bilen hela vägen hem från Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MediaCreeper